Мақала Қазақстандағы БАҚ-тарда елдегі модернизациялық үдерістерді репрезентациялайтын және қоғамдық сананың өзгеруіне бағытталған “Жаңа” және “Бірлік” идеологиялық концептілерін зерттеуге арналған. Аталған концептілердің әсері, мақала авторларының пікірі бойынша, олардың құндылықтық құрамдас бөлігіне негізделген, концептілерді вербаландырудың лингвокогнитивті тетіктері олардың аксиологиялық сипатына назар аударатын тәсілдерге негізделген. Негізгі лексеманы градациялық пайдалану; метафоризация; сөзге назар аудару (оны бірнеше рет қолдану); уақытты құндылық дәлел ретінде белгілеу және т. б. сияқты сендіру және эмоциялық әсер ету тәсілдері қолданылады. “Жаңа” концептісі БАҚ-та жаңа мүмкіндіктер, жаңа білім, рухани даму, бәсекеге қабілеттілік, жаңа технологиялар, инновациялар сияқты позитивті құндылықты ұстанымдарды көрсетеді. “Бірлік” концептісі консолидация, төзімділік, ұлтаралық келісім, ортақ болашақ аксиологиялық бағдарлармен түсіндіріледі.
Қазақстандық БАҚ-тарда әртүрлі эксплицитті және имплицитті лингвокогнитивті құралдардың көмегімен репрезентацияланатын негізгі аксиологиялық нұсқау “Жаңа және бірлік – бұл болашақта табысқа жетудің жолы” болып табылатындығы анықталады.