Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

А. НИКОЛЕВТЫҢ ПРОЗАСЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ РЕМИНИСЦЕНЦИЯЛАР ЖӘНЕ 1930 ЖЫЛДАРДАҒЫ «АСТЫРТЫН ӘДЕБИЕТ» КОНТЕКСТІНДЕ

Жарияланған May 2024

39

37

Турин университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада «қарапайым дәстүр» термині түсіндіріледі. Маған «қарапайым дәстүр» термині күміс ғасырдағы да, одан кейінгі кезеңдегі де, бірақ 1930 жылдардағы әдебиеттің белгілі бір әдеби стратегиясын білдіретін әдеби үдерістің бір қырының ыңғайлы анықтамасы болып көрінеді, бұл құбылыстың постулаттары бірқатар себептерге байланысты революцияға дейінгі дәуір әдебиетіне тән болған постулаттардан түбегейлі ерекшеленеді. Осы терминнің барлық конвенцияларына қарамастан, мен тұжырымның дұрыс еместігін түсініп, оны қабылдаймын, бұл менің зерттеуім орналасқан кезеңде жұмыс істеуге өте ыңғайлы. Әрі қарай, А.Николев прозасындағы «Балағанды реминисценцияны» қарастырамыз, ол кейіпкерлердің өткен, әдетте балалық немесе жастық шақтағы естеліктеріне сілтеме жасай алады, олар бұрмалануы немесе идеализациялануы мүмкін. А.Николев прозасы Кеңес Одағындағы 1930 жылдардағы «астыртын әдебиеті» аясында қарастырылады. Ол кездегі астыртын әдебиет көбінесе ресми идеологияға сәйкес келмейтін жеке пікірлерді айтуға бағытталды. Бұл тұрғыда «қарапайым естеліктер» жаңа идеялар мен тәртіпті білдіру үшін қарсылық немесе қудалаудан құтылу әрекетін білдіруі мүмкін. Олар саяси қуғын-сүргін жағдайында жеке бас бостандығы мен интеллектуалдық тәуелсіздігін сақтаудың жолы бола алар еді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Массимо, М. 2024. А. НИКОЛЕВТЫҢ ПРОЗАСЫНДАҒЫ ҚАРАПАЙЫМ РЕМИНИСЦЕНЦИЯЛАР ЖӘНЕ 1930 ЖЫЛДАРДАҒЫ «АСТЫРТЫН ӘДЕБИЕТ» КОНТЕКСТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 87, 1 (Трав 2024), 61–66. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.87.1.007.